martes, 18 de noviembre de 2014

**DIN VISELE CU TINE. **



Fotografie: **DIN VISELE CU TINE. **

Din toate visele cu tine,
pastrez doar unul ratacit
si-ncerc sa il ascund in mine…
e visul cand noi doi, ne-am iubit.
M-arunci si-acum in agonii stelare
ca sa ma prinzi in mreje mincinoase…
tu n-ai sa sti ca inima mea doare
ca visele cu tine, sunt cele mai frumoase.
Pe bratul tau, eu cresc precum o floare;
cu tine, mor… si inviez din nou…
iar din suspine-apasatoare
voi impleti colier, ca sa ti-l fac, cadou.
Numai asa, voi fi mereu cu tine…
iar frigul disperarii nu ma-ngheata.
Si de vei vrea sa te gandesti la mine,
sa stii ca nu am sufletul de gheata.

Dida Diana Cioponea. 
Din toate visele cu tine, 
pastrez doar unul ratacit
si-ncerc sa il ascund in mine…
e visul cand noi doi, ne-am iubit.
M-arunci si-acum in agonii stelare
ca sa ma prinzi in mreje mincinoase…
tu n-ai sa sti ca inima mea doare
ca visele cu tine, sunt cele mai frumoase.
Pe bratul tau, eu cresc precum o floare;
cu tine, mor… si inviez din nou…
iar din suspine-apasatoare
voi impleti colier, ca sa ti-l fac, cadou.
Numai asa, voi fi mereu cu tine…
iar frigul disperarii nu ma-ngheata.
Si de vei vrea sa te gandesti la mine,
sa stii ca nu am sufletul de gheata.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario