martes, 28 de octubre de 2014

Un dans ,nimic mai mult...



 
 Atâta mi-a rămas
 printre gândurile
 ce sapă în verdele 
 venelor mele 
 pline de viață.
 Un tangou
 c-o frunză ,
 ca să cad lin pe pământ
 când ceasul va bate
 răsăritul de ieri...
 Un vals pe valul unei ape
 să-mi las lacrimile plutind; 
 Nu vreau decât 
 să se strecoare 
 printre pietre,
 ca să ajungă
 până în fosta Atlantida...
 așa-mi asigur apa în viața de apoi.
 Dac-aș dansa un rock,
 mi-ar arde tălpile
 și m-aș rătăci prin Iad.
 Și dacă voi dansa cu îngeri,
 palmele mele vor asuda
 parfum de mir
 când voi mângâia 
 crucea lui ISUS.
 Până una alta, voi dansa
 muzica sufletului meu...
 și e-atât de bineee
 că aș dansa la infinit,
 numai dacă ai veni și tu.
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario