martes, 2 de septiembre de 2014

**SĂ STI,CĂ NU MĂ TEM.**

Fotografie: **SĂ STI,CĂ NU MĂ TEM.** 
  
 N-am mers niciodată pe ziduri 
 din teama de a nu cădea în abis 
 și dacă am îndrăznit să chem un vis 
 e că nu am vrut să mai fac riduri. 
  
 N-am căutat mereu ușa secretă 
 am înotat departe de maluri 
 aruncându-mi bluza de opaluri 
 să mă avânt în zborul de egretă. 
  
 N-am teamă de valul cel albastru 
 și nici de universul plin de stele 
 ce îmi alungă temerile grele, 
 ce-ncearcă să m-arunce în sihastru. 
  
 N-am teamă de toamna care vine... 
 nici de posibile furtuni stelare, 
 ce m-ar îmbrăca în mantii sclipitoare 
 dar nici de întunericul din mine. 
  
 N-am vrut decât să ști, că nu mă tem 
 decât de tine, c-ai să pleci departe...
 că-ți spun să știi! Nimic nu ne desparte! 
 Că uneori, iubirea-i un blestem. 

Dida Diana Cioponea.

N-am mers niciodată pe ziduri
din teama de a nu cădea în abis
și dacă am îndrăznit să chem un vis
e că nu am vrut să mai fac riduri.

N-am căutat mereu ușa secretă
am înotat departe de maluri
aruncându-mi bluza de opaluri
să mă avânt în zborul de egretă.

N-am teamă de valul cel albastru
și nici de universul plin de stele
s
ă-mi pot alunga temerile grele,
ce-ncearcă să m-arunce în sihastru.

N-am teamă de toamna care vine...
nici de posibile furtuni stelare,
ce m-ar îmbrăca în mantii sclipitoare
dar nici de întunericul din mine.

N-am vrut decât să ști, că nu mă tem
decât de tine, c-ai să pleci departe...
că-ți spun să știi! Nimic nu ne desparte!
Că uneori, iubirea-i un blestem.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario