martes, 12 de agosto de 2014

**TENEBRELE IUBIRII**

Vise și șoapte-n plânset de crin
suspinul iubirii amarnic destin.
Mi-e zarul iubirii pe cer aruncat
O viață amară trăită-n păcat.

Divine comedii trăite în nopți
iar sufletul nud îmi plânge la porți...
din triste tenebre iubire, mă scoate!
sărutul ți-l las pe-altare de șoapte.

Te strigă și frunza de laur pe dealuri;
un nume risipit pe abruptele maluri...
mă lepăd de viață și fur curcubeu,
pe brațele tale să fiu numai eu.

Strigătul, trist ecou mi-e iubirea,
precum și Anei îi fuse zidirea.
iubire, ecou de romanțe fugare...
diamant din lacrimi amare.

Te vând pe doi bani, te du și mă lasă!
mai bine-i voi fi pământului mireasă.
adună-mi cenușa și-arunc-o în vânt
să pier din cale-ți cu-n ultim cuvânt.

Strigatul meu sa-l auzi din tenebre
cum striga iubirea in noptile-ti negre.
ferestre spre soare ochii să-mi fie...
păstrează-mă moartă, că nu m-ai vrut vie.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario