martes, 19 de agosto de 2014

**IUBIND ABSTRACT**


 Se-oprește ceasul - nu vrea să mai bată
 pierzându-și în timp secundare...
 mi-e dorul dor...și iar mă doare
 că mângâierea ta-i de mult plecată.
 
 Nu mai răsună pașii tăi pe caldarâm
 în noapte...șuieră un clopot de vânt
 stârnind alarma-n ultimul cuvânt...
 e șuierul trecerii mele-n alt tărâm!
 
Se-aud pulsații tot mai rare
și sângele în vene mi-i albastru...
mă-ndrept ușor spre al tău astru,
mult prea departe, spre "Soare Răsare".

Îmi este inima buimacă...
fiindcă iubindu-mă, tu faci
tot Universul meu sa tacă
și să se mute-n câmp de maci.
 
Lăsat-ai acolo în inimă-mi, palate
și flori de gheață care dor...
ce se prefac încet într-un izvor
de stele în tiara-mi răsfirate.
 
Conjur Universul s-arunce peste mine
ploi de secunde și ore...și zilele stelare,
și să oprească bătaia inimii ce doare,
de dorul tău...se-neacă în suspine.

 Nu vreau să fiu o latură străină
 a tot ce-am fost eu prntru tine;
 ci doar secunda ce bate fără vină,
 în pieptul tău, când te gândești la mine.
 
   
 Dida Diana Cioponea.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario