viernes, 13 de junio de 2014

**TE STIU DE UNDEVA… **(III)

 Un cântec suspină pe strune
 și versul plânge gâtuit ,
 când visele încearcă să se-adune
 din cioburi, către răsărit...
 
 Îți știu cărările șoptite
 și fiecare cânt de păsărele !
 sărut spancenele-arcuite
 și florile de pe vâlcele.
 
 Te știu de undeva...și plâng
 când lacrimile tale mă surprind...
 și zău, că-n brațe-am să te strâng
 ca pe-un copil la sân, tot gângurind
 
 Din lacrimi,  râuri se revarsă lin€
 prin mâl de brazi și geana ta senină
 și- ascult povestea lui Călin,
 ce strigă din fila eminescului-lumină.
 
 Te știu de undevaa... îți știu și ochii...
 poiana cu pistrui de brazi înalți
 și nasul carna€... un deal cu flori de "Dochii"
 și fruntea... versantul din Carpați.
 
 Aș vrea pe buze să-ți sădesc ,
 toți macii ce n-au rasarit!
 să-ți spun în șoaptă: te iubesc
 și să mă duc...să crezi că am murit .
 
 Și de-oi muri,  mormânt să-mi fac,
 în lan de maci și grau... și albăstrele;
 sau... sub talpa casei cu cerdac,
 unde mă aștepta surâsul mamei mele.
 
 Aș auzi atunci,  bătând și vântul
 prin flori de crini sau mucava
 și poate m-ar îmbrățișa pământul
 și mi-ar sopti: "Te știu de undeva"...
 
 Dida Diana Cioponea
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario