viernes, 7 de marzo de 2014

**VISUL, REPETABILA POVARĂ. **

Fotografie: **VISUL, REPETABILA POVARĂ. **

Corăbii roșii și amurg de jar
iar în deșertul lumii, un far...
m-agăț de o rază, plecată
spre valea visării...furată.

Umbrela de nori mă alină
când sufletul meu suspină...
închis în castele părăsite,
ecoul strigării mamei iubite!

Furtuni se rup în zări terestre
la marginea mării rupestre
și-nving talazul ce cheamă,
cu-n cântec de vioară...o mamă!

Călătoresc în vise și plâng,
pe niște corăbii ce se frâng
iar pe un scârcium de flori
îmi legăn trezirea din zori.

Se vede prea roșul amurgul
furat de tine...îmi ești demiurgul
ce-mi lasă în suflet petale...
și mă trezesc, în brațele tale.

Întind mâna să te pot atinge,
dar flacără amurgului se stinge
și noaptea mă-nvaluie iară
iar visul...o repetabila povară!

Dida Diana Cioponea.
Corăbii roșii și amurg de jar
iar în deșertul lumii, un far...
m-agăț de o rază, plecată
spre valea visării...furată.

Umbrela de nori mă alină
când sufletul meu suspină...
închis în castele părăsite,
ecoul strigării mamei iubite!

Furtuni se rup în zări terestre
la marginea mării rupestre
și-nving talazul ce cheamă,
cu-n cântec de vioară...o mamă!

Călătoresc în vise și plâng,
pe niște corăbii ce se frâng
iar pe un scârcium de flori
îmi legăn trezirea din zori.

Se vede prea roșul amurgul
furat de tine...îmi ești demiurgul
ce-mi lasă în suflet petale...
și mă trezesc, în brațele tale.

Întind mâna să te pot atinge,
dar flacără amurgului se stinge
și noaptea mă-nvaluie iară
iar visul...o repetabila povară!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario