miércoles, 26 de marzo de 2014

**TRUBADURUL**

Fotografie: **TRUBADURUL** 
  
 De-ai fi trecut prin naruite vremuri
 cantand prin fața porții mele 
 poate-as fi vazut ca tremuri
 si te-as fi-nvelit cu stele.
  
 Și n-aș fi pregetat a-ți spune, 
 că te-așteptam cumva, să vii... 
 să-mi cânți iubirea ta pe strune, 
 cu tril de păsări închise-n colivii. 
  
 Și de-ntrebai soptit în noapte, 
 de ce mi-s visele bolnave, 
 ți-aș fi răspuns și eu în șoapte 
 să cauți răspunsul în ceasloave 
  
 C-au fost atâția trubaduri ca tine 
 ce au cânat iubirea, din vecie... 
 și-au colindat lăcașele creștine, 
 tot împărțind lumini și poezie. 
  
 Te-ai rătăcit în veac, pribeag; 
 iubirea s-a pierdut prin buzunare 
 biet trubadur...mi-ai rămas drag; 
tu, suflet pribeag între hotare. 
  
 Te-oi întâlni si-n altă viață... 
 să-mi cânți tu, neștiutul vers; 
 fiindcă acum , se vinde ca la piață 
 iubirea...moneda e puterea-n Univers! 
  
 Dida Diana Cioponea.


De-ai fi trecut prin naruite vremuri
cantand prin fața porții mele
poate-as fi vazut ca tremuri
si te-as fi-nvelit cu stele.

Și n-aș fi pregetat a-ți spune,
că te-așteptam cumva, să vii...
să-mi cânți iubirea ta pe strune,
cu tril de păsări închise-n colivii.

Și de-ntrebai soptit în noapte,
de ce mi-s visele bolnave,
ți-aș fi răspuns și eu în șoapte
să cauți răspunsul în ceasloave

C-au fost atâția trubaduri ca tine
ce au cânat iubirea, din vecie...
și-au colindat lăcașele creștine,
tot împărțind lumini și poezie.

Te-ai rătăcit în veac, pribeag;
iubirea s-a pierdut prin buzunare
biet trubadur...mi-ai rămas drag;
tu, suflet pribeag între hotare.

Te-oi întâlni si-n altă viață...
să-mi cânți tu, neștiutul vers;
fiindcă acum , se vinde ca la piață
iubirea...moneda e puterea-n Univers!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario