sábado, 11 de enero de 2014

** DĂ-MI TE ROG, O NOAPTE! **



 E depărtarea albă ca un înger
 și pașii mei te caută în noapte...
 doar pomii se mai scutură de ger
 când florile pe geam ascultă șoapte.
 
 Pe puntea dintre noi au crescut
 ghețuri ce timpu-nmărmuresc...
 hai, vină dar...unde ne-am cunoscut,
 să-mi dai cadoul tău împărătesc.
 
 Pe turnuri de biserici și pe cruci,
 să-nghețe ura și să crească îngeri
 și-oriunede-ai fi...unde te duci,
 lasă fericirea și nu văi de plângeri.
  
 Dă-mi te rog...de vrei, o noapte;
 să lăsăm Luna să cadă peste noi
 ca visul să-l transform în șoapte,
 iar stele să se transforme-n ploi.
 
 Am să le adun ca să le fac șirag
 să le-mpletesc cu boabele de rouă
 să ți le dau...că-mi ești atât de drag
 și impreună să trăim o viață nouă.
 
  Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario