jueves, 30 de enero de 2014

**COPAC CU RAMURI DESFRUNZITE**

Foto: **COPAC CU RAMURI DESFRUNZITE** 
  
 Sunt un copac cu ramuri desfrunzite 
 iar umbra mi-o măsor în ani... 
 așază-te la umbra mea iubite 
 de ești bogat, sau fără bani. 
  
 De nu îmi mângâi trunchiul verde, 
 mă voi usca...fără de umbră; 
 și-atunci iubirea-mi se va pierde 
 iar viața noastră va fi sumbră. 
  
 Și ne-om usca far' de iubire 
 iar lumea se va risipi în van... 
 vântul tristeții va sufla spre mine 
 Și umbra-mi va muri-ntr-un an. 
  
 Din ochii mei râuri vor curge... 
 izvoare nesecate de dureri 
 când sufletul în chingi îmi strânge 
 iubirea ta...lăsată în tăceri. 
  
 Încerc să-nfig adânc, o rădăcină 
 să nu mă usc...și ramul să-l salvez, 
 când fruntea spre pământ se-nclină, 
 să pot un zâmbet cald să-ți creionez. 
  
 Timpul e cel ce-mi fură ramuri 
 și tot el cel ce-ntinereste frunza 
 prin secole voi fi, cu flori în geamuri 
 pentru că iubirii, eu sunt muză. 

Dida Diana Cioponea.
Sunt un copac cu ramuri desfrunzite
iar umbra mi-o măsor în ani...
așază-te la umbra mea iubite
de ești bogat, sau fără bani.

De nu îmi mângâi trunchiul verde,
mă voi usca...fără de umbră;
și-atunci iubirea-mi se va pierde
iar viața noastră va fi sumbră.

Și ne-om usca far' de iubire
iar lumea se va risipi în van...
vântul tristeții va sufla spre mine
Și umbra-mi va muri-ntr-un an.

Din ochii mei râuri vor curge...
izvoare nesecate de dureri
când sufletul în chingi îmi strânge
iubirea ta...lăsată în tăceri.

Încerc să-nfig adânc, o rădăcină
să nu mă usc...și ramul să-l salvez,
când fruntea spre pământ se-nclină,
să pot un zâmbet cald să-ți creionez.

Timpul e cel ce-mi fură ramuri
și tot el cel ce-ntinereste frunza
prin secole voi fi, cu flori în geamuri
pentru că iubirii, eu sunt muză.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario