domingo, 26 de enero de 2014

...**CER SUFLETULUI, IERTARE! **


 
 Am să cer într-o zi iertare 
 sufletului meu însingurat...
 și-am să-i dăruiesc o floare,
 să cred că poate m-a iertat.
 
 Căci i-am promis, un cer întreg; 
 iubire, cu stele arzătoare...
 și-aș încerca oricum, să îi dezleg
 setea de iubire...altfel, moare!
 
 L-aș mângâia atunci ușor,
 iertare i-aș cere...dacă plânge
 lacrimile lui nespuse, care dor,
 când îmbrățișarea ta îl strânge.
 
 M-aș cufunda adânc în mine...
 să-i smulg cu sete și durerea;
 chiar criminal printre suspine,
 mi-aș pune pe taler decăderea.
 
 Și de nu va renaște, din nou,
 la capătul lumii, eu l-aș pierde
 în cel mai întunecat cavou,
 unde nici iarba nu mai este verde!
 
 L-aș săruta poate, în vis...
 și de n-o vrea ca să mă ierte,
 l-aș transforma în nori... spre paradis
 i-aș face cale, să nu mă mai certe.
 
 L-aș blestema să zacă trist...
 printre ciulini și pietre reci!
 așa...vei ști că eu nu mai exist...
 tu doar, pe la mormântul meu să treci.
 
 Dida Diana Cioponea
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario