lunes, 9 de septiembre de 2013

**BĂIAT BUN.** -pamflet-




orice asemanare este întâmplătoare. ;)))

"A venit, a venit toamna
acoperă-mi inima" cu rachiu,
că nevasta stă ca doamna
nu m-așteaptă că să viu.

Zâce că-s plecat la muncă
însă cârciuma a drecu,
îmi ieșiI în cale goală
și-acu' mă sprijin de aracu'.

Am muncit...oi fi muncit?
că nu îmi mai aduc aminte,
știu doar că m-am matolit
și-acu' dorm în drum cuminte.

Mă cam doare capu' frate!
"că cam" stau cu el în jos
și mă doare drept în coate,
de mi se rupe vreun os.

Am băut numai rachie !
d-aia tare de Buzău
și mă doare-n pălărie,
băiat bun sunt, îți spun, zău!

Mă trezăsc dă dimineață
și la muncă plec tiptil,
fără să mă spăl pă față,
la cârciumă...iau un "kil"...

și muncesc și tot muncesc,
nemâncat și vai dă mine,
cred că am să-nebunesc,
că nevasta nu-mi dă pâine.

După câtă muncă duc
să golesc sticla nebuna...
că de doru-i mă usuc,
...pe arac, răsare luna.

O iau ușurel spre casă
obosit și supărat,
c-am paharu' gol pă masă...
pă bancă m-am așezat.

Și un somn nebun în vineee
mă așez și-o să dorm dus,
cu paharul lângă mine...
nu oricum, cu... c...-n sus

c-așa e acum și lumea.
merg pe gard de drum țiu...
viața-mi este ca nelumea
când nu beu...mă sâmt pustiu!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario