jueves, 8 de agosto de 2013

** TE ALEG PE TINE. **


   Mă cheamă zarea mării tale...
 în zbucium de dor, sărut un val,
 șoptind suspinul din caldele petale
 căzute lin pe-al mării mal.
 
 Te strig în orizonturi paralele
 și cu ecoul fac ades duete...
 căci te iubesc, cu-adâncul ființei mele
 și îți trimit răvaș pe valuri desuete.
 
 Mă strigă marea spre adâncuri,
 ca un magnet, o șoaptă iar mă cheamă;
 răvaș ți-am scris și printre rânduri,
 sărutu-mi pun, mai fin ca o maramă.
 
 Mă cheamă valul să m-alinte,
 cu pătimașe-mbrățișări sărate;
 eu îi răspund să stea cuminte...
 iubirea lui, seamănă doar moarte.
 
 Te-aleg pe tine, fărâma mea de cer!
 tu, văl de șoapte-mpreunate să îmi fii
 pe un covor de vise, să mă iubești îți cer,
 să-mi fi tu mire, în valul din nopțile târzii.
 
 Și-atunci, ne cheamă marea pe-amândoi!
 să spele păcatul ce nu l-am împlinit...
 cu legământul iubirii dintre noi,
 în așternutul mării, sub cerul adormit.
 
 Dida Diana Cioponea
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario