sábado, 24 de agosto de 2013

** IUBIRE MAI PRESUS DE LEGE .**



De m-aș putea întoarce în trecut,
în cavaler m-aș transforma
să-mi pun armură, să port scut,
să nu îmi mai rănești tu inima.

Aș călări un cal mai nărăvaș
și aș colinda cu el pământu-ntreg!
iubirii i-aș trimite un răvaș,
iar calul l-aș priponi de un dereg.

Și l-aș lăsa să pască iarbă femecată
să se prefacă apoi în foc și pară!
s-aprind-un sat întreg și valea toată...
doar pentru tine, iubirea mea "povară"!

Te-aș ridica apoi în șa cu mine
și aripi să ne crească aș poruncii;
să zbor prin stele magice cu tine
curați și ne-ntinați ca pruncii!

În universul meu fără de zori,
aș vrea să redevin din nou femeie;
pe strune de vioară printre sori,
să-ți cant sonete...pe inima să-ți steie.

De m-aș putea întoarce în trecut,
aș șterge greul care mă apasă
și m-aș preface-n fir de iarbă...mut
s-aștern în fața ta, covorul de mătasă.

M-aș sătura atunci și eu de verde
și de mirosul proaspăt al fânului cosit;
de m-aș usca...iubirea-mi nu se pierde...
aș știi atunci, că tu m-ai pedepsit.


Poate-aș primi pedeapsa meritată;
că m-am născut far' să te-ntreb pe tine,
că te-am iubit cu inima curată,
și mai presus de lege...sau de mine.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario