martes, 6 de agosto de 2013

** IERI...AZI...ACEEAȘI EU **



   Ieri...eram un gând pe fruntea lumii
 ce-ți stăpânea mintea să nu doară
 Azi...sunt speranța-ngenungheată în abis
 sau...un apus dor pe-a vieții scară.
 
 Ieri...îngenuncheam în fața ta,nebună
 de dor plângând...să mă cuprinzi;
 Azi...plâng îmbrățișarea-nestinsa ta cunună
 care mă arde în foc de suferinzi.
 
 Ieri...străluceam pe-oglinda lumii
 vânată, dorită și gata de asalt;
 Azi...mă ascund de toți nebunii,
 zburând ca vulturul spre-nalt.
 
 Ieri...aș fi sorbit privirea ca nectarul
 și-n zborul lin cu foc aș fi iubit...
 Azi...îmi conjug trecutul cu amarul
 căci zborul mi-este frânt...m-a părăsit.
 
 Ieri...un licăr cald în noaptea noastră,
 suspin pe-amurgul răsărit din tine...
 Azi...nor pe cer și ploaie la fereastră
 și mâini întinse spre iubiri divine.
 
 Ieri...azi, aceeași eu...suflet tăcut,
 iubire ne-nțeleasă sau hazard...
 Azi...ieri iubirea puternic m-a durut;
 și-n flăcările ei, eu veșnic o să ard.
 
 Dida Diana Ciopnea

No hay comentarios:

Publicar un comentario