martes, 30 de julio de 2013

**PE STEAG ȘI IIE.**



 Plutirea steagului în vânt
 îmi da tărie și cuvânt...
 crâmpei de dor în el pictat
 de mâna ce l-a sărutat.
 iar vorba dulce românească
 învie cu cerneală-albastră,
 și se preface-n fir de dor,
 când torc cuvântul în fuior...
 să țes cu el în roșu steag,
 cuvântul românesc prea drag!
 și pun apoi un galben spic
 îmbrățișat de borangic...
 să cos cu el o mândră ie
 cu florile de pe câmpie...
 s-adun din lanul țării mele,
 culori din mii de albăstrele
 să pun pe steag și-n ochii mei ,
 căci plâns-au florile de tei
 în boabe mici...șa-mi fac șirag
 din roșu, galben și albastru steag...
 Îmi fac costum de sărbătoare,
 și cos pe fotă mândră floare
 iarăși pe cap îmi pun marama
 țesută în război de mama...
 ca dorul să mi-l ostoiască
 de țara mea cea românească,
 căci am țesut cu gând curat
 steagul frumos prea sărutat.
 
 Dida Diana Cioponea.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario