miércoles, 31 de julio de 2013

~Am întrebat de ce ? ~




Am întrebat de ce ?E cerul fără stele ...
Răspunde-mi ...știi tu oare , tristețea vieții mele ?
Am întrebat de ce , nici luna n-o zăresc ?
Răspunde-mi ...știi tu oare , de ce eu te iubesc ?

Am întrebat de ce...la margini de parapastii stăm
Răspunde-mi...știi tu, de ce nu ne mai sărutăm?
Am întrebat de ce... cuvintele se schimbă în ecou?
Răspunde-mi...de ce mă amăgești din nou?

Am întrebat de ce ? Eu nu , n-am întrebat ...
Răspunde-mi ....știi tu oare , cum pot să mă împart ?
Am întrebat de ce ? Din cer , plouă cu pietre...
Răspunde-mi ....știi tu oare , că-n suflet am regrete ?

Am întrebat de ce...se năruie imperii?
Răspunde-mi...știi tu, că azi se scutură iar,merii?
Am întrebat de ce...când la un pas de tine clipe curg
Răspunde-mi...de ce-mi îngheață sărutul în amurg?

Te-ai întrebat de ce...la zeul vieții
vreau să mă închin?
Răspunde-mi...știi tu, că viața mea-i un chin?
Am întrebat de ce...încremenește clipa când ochii ți-i privesc
Răspunde-mi...aș mai putea să mai iubesc?

Tu nu te-ai întrebat ...și nici eu pe tine !
Să mai coborâm , iubite în eter ?
Te voi da uitării , la fel și tu pe mine ...
Nu mă mai cunoști ...și nici eu pe tine !

Autor:Jurca Marinela Florina & Dida Cioponea
31:07:2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario