miércoles, 27 de febrero de 2013

**SUNT... LA TINE-N BRAŢĂ .**




Iubite, tu m-ai căutat prin lume ...
şi m-ai pictat pe vele, pe mările nebune;
Pe corzile de liră de-mi cântai,
nu mă simţeai în braţe...tu, alta visai;
şi dacă-n palma-ţi,o lacrimă-am lăsat ,
atunci nu era ploaie...ci dorul cel trădat!
Îmi spui că ingeri cu licori de dor
te-au imbătat...şi căutai prin nor;
Atunci, prea departe-ai căutat!
Nu m-ai văzut nici când te-am sărutat.
Tu zici că luna mă ascunde?
De nu-s la tine-n braţă...atunci, unde?
Nici n-ai vazut că ochii mei
plângeau de dor şi-i căutau pe-ai tăi !
Au trebuit să treacă ani plini de mister,
să-mi vezi privirea ca de cer...
şi ochii ce te-nvăluiau ca norul...
dar tu iubite, n-ai simţit dorul
ce-mi secera din spicul vieţii,
sub privirea lunii în zorii diminetii.
Când pleoapa poarta îşi dechide,
iar îngeri nu mai cântă din oficleide,
trezeşte-te iubite, în a vieţii dimineaţa,
şi iubeşte-mă, cât sunt...la tine-n braţă!

Dida -Diana Cioponea.
oficleid - instrument aerofon metalic cu ambușură* și clape

No hay comentarios:

Publicar un comentario