lunes, 18 de febrero de 2013

**MAI TREC IUBITULE ŞI MÂINE **


Am trecut acum o săptâmană,
prin parcul unde noi odată,
stăteam ascunşi sub clar de lună
şi-mpărtăşam iubirea cea curată.

Se aşterneau sclipiri de stele
peste aleea albă-nzăpezită,
iar pomii plini de păsărele
aveau coroana dezvelită.

Pe cer sclipea din cănd în cănd,
câte o stea mai rătăcita...
iar eu le-am sărutat pe rând,
căci luna noastră era adormită.

N-am vrut atunci s-o mai trezesc;
i-am ştres doar raza cu-n sărut
şi i-am şoptit că încă te iubesc...
c-om reveni în visu-i necernut.

Am mângâiat apoi şi ramul,
din care tu-mi rupeai o floare
si împărţeam în doi balsamul
serii...când îţi dădem o sărutare.

Mai trec iubitule şi mâine...
poate covorul alb mi-arată pasul
lăsat, când ai trecut spre mine
şi-am să petrec cu tine-aici răspasul.

 răspas = interval, perioadă, răgaz, răstimp, spaţiu, timp, vreme.

Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario