sábado, 1 de diciembre de 2012

~ IUBIREA MEA "BLESTEM" ~

 

   
ce curge-ncet ca bobul de mercur,  
iar sita timpului îmi cerne paradisul;
mă-ndrept spre lumea dulce a lui Epicur.


 
Pe braţul tău,ca lumânarea mă topesc,
împreunându-mi mâinile în rugă;
în şoapta cerului să spun cât te iubesc,
Iubirea mea -"blestem",să te-ajungă!
  
O floare-mi este gândul cel păgân;
şi-n ceţi de doruri piere răsărită...
Culorii un sărut îi dau şi ruga s-o îngân,
dac-aş simţi că nu mai sunt iubită

Pe buze roşii ca petala ce mă strigă,
urca-voi treaptă dupa treaptă!
Sărutul tău mă arde...mă instigă,
în apăsarea şoaptelor ce-aşteaptă.

Pe fruntea lumii, mare catedrală,
picta-voi zborul unui porumbel...
spre marea boltă feeric-nupţială,
ca tu să-mi pui pe deget,un inel.
Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario