jueves, 4 de octubre de 2012

★☆*• ÎN LUMEA DE VIS •*★



Am să-ţi trimit la noapte dorul
pe stele luminând un vis,
trimis pe vântul care duce norul
mereu a dor... către apus!
Am trimis dorul să te găsească;
răvaşul s-a pierdut sau tu,
dac-a ajuns, nu mi-ai raspus...
La uşa ta, va bate vântul;
să-ţi spună că te caut...
în zorii de-un roşu-aprins,
cu inima mea să-ţi las sărutul
ce-ţi curge pe buze ca mierea,
când tainic şi tandru o atingi.
Am trimis pe rouă, dorul
să-mi aducă cu tine setea
în limpezi lacrimi ce strigă fiorul,
căzut pe-eceleaşi pleoape cu ea.
În lumea de vis,
păşind pe puntea dintre lumi
a şoaptelor de dor promis,
ma simt căzută-n a ta palmă.
Aud doar şoaptele în noapte
strigându-ţi sărutul patimaş...
tu eşti al meu... deşi departe,
din braţele tale,
nicicând să nu mă laşi!
În lumea de vis, m-atingi uşor
şi mă frămânţi ca pe o pâine;
mă mângâi şi mă strângi cu dor..
şi îmi promiţi, că ai să vi şi mâine.
Mă las cuprinsă de iubire
să mă iubeşti, atât cât vrei;
ca într-o horă de copile,
ca într-un foc, ce ies scântei.
Mă las purată pe înalte culmi
de vise şi trăiri incandescente,
pierdută sunt, în alte lumi,
de vise şi iubiri ardente.
Te regăsesc iubitul meu, departe...
în inimi de stele cuprins;
când le sărut, te pierd în noapte;
te regăsesc pe cer de stele nins.
Mi-apari în vis precum un fum...
Să te-ating, te-ai risipi...
de te-ş striga,mi-ar raspunde zarea...
de te-aş îmbrăţişa,aş simţi infinitul
şi mută-mi rămâne îmbrăţişarea.
Te pierd la sfârşit de vis,
Şi-mi arde pe buze,sarutul.
 
19 august 2011 Dida - Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario