sábado, 8 de septiembre de 2012

*´¨`*✿ ♥ CU TINE,IN VISUL ETERN! ♥ ✿*´¨`*



De ce mă risipesc şi mă adun,
Când şoapta ta mereu suspină,
Iar în privie vreau să-ţi pun,
Sclipiri de stele şi de lună?

Tăcerea pădurii doare,
Iar timpul nebunul, zboară!
Pe aripi de fantasme stelare,
E sufletul meu...o lină vioară!

Mă-mbată mirosul timpului
Ce-aleargă prin stele...
El,fără chip şi fără suflet,
Când tu plângi...în braţele mele!

E negură deasupra lumii;
În noapte,strigă lupii flămânzi;
Pe cărări de vise aleargă nebunii...
Doar tu,ân brate mă cuprinzi!

Se nasc punţi peste vise!
Iar îngerii îngenunchează,
La poarta iubirii interzise;
Visează cu mine,iubite...visează!

Pe lacuri,plutesc vapori de vise,
Când lebedele dorm plutind,
Spre dimineti cu ferestre deschise,
Noi ne-ndreptăm,o geana sărutând!

Se-nalţă castele pe flori,
Îmbrăcate în mantii de fluturi;
În sufletele noastre se nasc fiori...
Când tu,mă-nvaluieşti în săruturi!

Alerg cu zane prin grădini eterne
Şi prafuri de stele în palme adun,
Cănd gura ta,covor îmi aşterne
Be buze...eu... eu ţie mă supun!

Înfloresc merii în toamna târzie,
Când frunzele pomilor se-aştern;
Trăiesc un vis...o poezie...
Vreau să fiu cu tine,în visul etern.

08 septembrie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario