jueves, 2 de agosto de 2012

♥*´¨`*✿ ♥ VINO IN VISE , IUBIRE! ♥ ✿*´¨`*♥



Pe-un colt de luna plângând,am rătăcit;
Căci nu veneai să-mi spui că mă iubeşti
Si tu mă căutai?...am adormit...
Dă-mi un sărut,de vrei să mă trezeşti!

Iti cant poemele prin visele noptii
Si ma transform in licurici...
Am ratacit peste hotarele sortii
Sa te gasesc...dar tu,nu esti aici!

In noaptea singuratatii mele visand,
Te-astept sa-mi faci visul frumos...
Mi-e sete de tine, mereu asteptand,
Sa-ti sorb izvorul...dar ce folos?

Zadarnica-mi este asteptarea ,
Ca stiu ca n-ai sa te mai intorci,
Am rascolit vanturi,am rascolit marea,
Doar lacrimi din suflet,imi storci!

Stiu ca poate  nu voi avea o sansa,
Sa mai iubesc la fel ca ieri...
Ca viata-mi este risipa...in transa,
Ma voi agata de-un fir in gol,si taceri.

Incerc sa lupt sa nu ma scufund,
Te strig, te caut si incerc sa lupt
Si tot mai mai adanc ma afund...
In tine iubire,incerc caut un scut.

Cand nopti boreale visez...
Ma innec in lacrimi de fericire!
As vrea sa te am...sa te pastrez...
Hai, vino macar in vise, iubire!
11 oct. 2011 Dida Diana Cioponea. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario