jueves, 30 de agosto de 2012

*´¨`*✿ ♥ DE-OI PLECA ♥ ✿ *´¨`*



Desculţă am încercat să trec o punte
Spre altă lume,plină de speranţă;
Ca-n rătăcirile de o clipă...unde,
Mă-mpingea dorul ce-l căutam de-o viaţă!

Să te seduc în vis...mai pot eu oare?
Când inima-ţi bogată mângâind
Mă strigă...şi tot ce am şi tot ce doare,
Îţi dărui ţie când te-aştept plângând?

De n-aş visa acum că mă cuprinzi,
De n-aş trăi cu tine necuprinsul...
Aş suferi! m-aş depărta cu paşii şovăinzi
Şi aş împrumuta iubirilor doar visul...

Dac-aş pleca,ţi-aş modela pe mână
Inima mea, cu chipul de vioară
Să-ţi cânte iubirea mea pe strună...
Să simţi că ochii mei mai lăcrimară.

Şi de-oi pleca...să adormi iară!
Pe frunte cutele să-mi stingi...
Cu gura ta,sărută bolta planetară
Şi vei putea în braţe să mă strângi.

Dac-aş pleca...în ultimu-mi popas,
Mi-aş limpezi cu dorul tău,cărărea...
Mi-aş pune parfum de iasomie-n glas
Şi te-aş striga,cât ar cuprinde zarea.

Mă strânge-n braţe şi inima-mi adună,
Din cioburi risipite,pe mine să mă faci
Pentru c-am fost un suflet în furtună,
Tu mă salvează şi-n vis să mă prefaci!

Când doi luceferi pe boltă se vor stinge,
Să ştii că am plecat în nemurire...
Dar pân-atunci,în inima tu strânge
Iubirea mea, ca să-ţi rămână amintire.

30 august 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario