jueves, 26 de julio de 2012

✿♥‿♥* IUBITA MEA ,DIN NOAPTEA ALBĂ *♥‿♥✿


Iubita mea,din noaptea cea nebună,
Prin părul tău, sar caii naravaşi!
În ochii tăi găsesc sclipiri de lună,
Aş vrea să calci cu mine-aceiaşi paşi;

În zâmbet mă topeşti ca pe-un gheţar;
De-aş invăţa cum să ascund iubirea,
Cu tine aş ajunge la margini de hotar,
Să pot să îţi sărut nestingherit,privirea.

Iubita mea din noaptea albă...pură,
Rosteşte-mi gandul pătimas ce fuge
Prin universul tău ce inima mi-o fură,
În veşnicia nopţii albe care curge.

Să nu mă laşi în părăsire,fată
Subţire şi firavă ca o frunză...
În toamna mea nemângâiată,
Care mă seacă şi m-acuză.

Te caut cu privirea cât e zarea
Şi te găsesc în orice floare!
Iar ochii tăi albaştri cum e marea,
Mă seacă iubito,din picioare!

Iubita mea, de sete mor fără sărut!
Când ochii tăi mă caută mereu...
Mă scald în lacrima ta...tăcut,
Şi-aş vrea ca să o sorb...doar eu!


26 iulie 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario