sábado, 2 de junio de 2012

*´¨`*✿ M-AI FACUT SA PLANG! ✿•*´¨`*




:):)
Te-am vazut venind,si ti-am daruit iubirea
Ti-am daruit, totul, visele si viata mea!
Si ai plecat...m-ai tradat!
Iubirea ,fara sa clipesc ti-am dat
Si tu, mi-ai daruit durere...doar asta stii?
Cine ar fi crezut, ca ma vei parasi?
N-as fi crezut ca ai sa ma faci...
Sa plang...plecand cu alta-n camp de maci
Ti-am daruit nopti si ti-am multumit,
Pentru putinul ce mi l-ai oferit
Dar n-as fi crezut in veci...
Ai sa ma tradezi, ca ai sa pleci,
Dupa o alta femeie,ce nu te merita!
Ti-am daruit...muzica din inima mea,
Iar tu mi-ai dat...doar lacrimi,
Nopti de nesomn si patimi!
M-ai facut sa plang...
Pentru tot ce ti-am daruit si-ai uitat!
Mi-ai furat vise, ani, iubire si-ai plecat...
Crezand ca eu te astept si te iert !
Pentru tot ce-a fost, nu te mai cert
Dar in urma ta au ramas doar rani
Ce lasa urme,amintindu-mi ca...
M-ai facut sa plang!

5 iunie 1985 Dida - Diana Cioponea.:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario