viernes, 11 de mayo de 2012

★ °:. *. ★☾ . *:VINO! ★ °:. *. ★☾ . *:



Vino... canta pentru mine,
Cantecul iubirii nebune...
De vrei sa dansez,cu tine.
Vino...,danseaza pentru mine...
Dansul infinitei iubiri,
Si in veci al tau voi fi...
Eu ma gandesc la tine,
In fiecare clipa si minut,
Si inlauntrul fiintei tale,
Femeie divina, ma simt pierdut!
Zeita timpurilor...da-mi buzele tale,
De vrei sa le sorb intr-un sarut!
Da-mi ochii tai,ce-mi dau fiori;
Ce in nori ma urca privindu-i
Si te-oi iubi, femeie inger...
Femeie demon,pana in zori!
Oh...femeie...parul tau...
Miroase-a rau involburat,
Cand de mine, se lasa sarutat!
Iar gatul tau ca vioara...
Cand il ating...simt pulsul
Noptii care ma-nfioara !
Sa te strang in brate,as vrea
Si numele in gand sa ti-l strig...
Cand mi-e cald ,cand mi-e frig...
Ca nu mai stiu,de esti...femeie,
Inger, demon, vioara , nor...
Sau esti...doar un vis...trecator!

12 Oct. 2011 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario