jueves, 10 de mayo de 2012

✿‿✿♥‿♥ VINO CU MINE ♥‿♥ ✿‿✿




http://www.youtube.com/watch?v=1nlogh7FVko
M-am ratacit in anotimpuri
Printre frunze ruginite...
Am scris cu trandafirii pe zapada
Un strigat rosu de iubire...
Am incercat sa-ti ating inima
Cu doruri, trimise catre tine;
Si soarele eu l-am rugat sa fie,
Mesager al strigatului meu...
Vino, cu mine!
Amurgului i-am zis sa zaboveasca
Peste mari, paduri si ape...
Soarelui i-am zis sa incalzeasca,
O inima ce-asteapta-n departare.
In campul vesnicelor flori,
Unde iubirea mea troneaza,
Eu te-am vazut pe tine-n zori;
Privind catre cer si nori...
E cerul meu ce te vegheaza!
Daca privesti si sa citesti vei stii...
Pe el sta scrisa,iubirea care-ti spune,
Vino cu mine!
Fara teama, si totul,va fi bine!
Vino, sa te strang in brate...
Si lumanarea noptii am sa sting ;
Nu te speria, inchide ochii,
Si-ai sa vezi crampeiele de timp,
Cum zboara si ne lasa-n urma,
Pierzandu-ne,cu fiecare anotimp!
Lasandu-mi doar,puterea ca sa strig
Vino cu mine!

14 nov. 2011 Dida Diana Cioponea. :) :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario