lunes, 14 de mayo de 2012

**SUNT...SUFLET PIERDUT *(poem pt cartea recordurilor)



Sunt un suflet acum razlet
De-atata tradare surd;
Un strigat mut intre pereti,
Ce umbra mea o strig!

Sunt..sufletul pierdut,
Din marea de iubire sters;
Alintul dulce din sarut,
Ce curge prin fiecare vers!

Sunt inchisa in zarea mea...
Cand luna troneaza pe cerul tot,
Ostateca sunt in singurtatea grea;
De vreau sa ies, acuma, nu pot!

Sunt cea ce a lasat sa curga timpul,
In umbra lui mereu am stat.
Voi lasa sa-nghete acuma gndul,
Ce la tine mereu m-a purtat.

Sunt ascunsa acum in amintiri,
Ca nicicnd sa nu te pierd...
Azi,te caut inca din priviri,
Sa te gasesc...sa te dezmierd.!

Sunt focuri in sufletul meu,
Cel ce ma coplesea candva...
Azi,m-a tradat,si-mi este greu,
Sa mai cred din nou in cineva!

    aprilie 2012  Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario