miércoles, 30 de mayo de 2012

。♥‿♥ MAI PLANGE-UN DOR ! 。♥‿♥



Vino iubite,când marea se trezeşte
Şi mă-nveleşte cu sărutul tău...
Stinge tu focul meu care mocneşte,
Nu mă lăsa să cad în hău!
O lacrimă pe-brazul treaz de cuta vremii;
Mai plânge-un dor pierdut de mult,
Nu mai e timp pentru boemii,
Căci surdă este viata,iar timpul este mut!
Nopţi întunecate,sumbre
Mi-acoperă în somn,doar visul,
Căci inima-mi prin umbre
Încearcă să găsească...Paradisul!
Imi plang chitare cu note de jale
Pe portative de doruri frante...
Nu mai am timp s-ascult chitare,
Cand zilele desarte trec alergand.
Vreau sa-nfloreasca regasirea,
In vis himeric daca real nu se mai poate
Sa curga nisipul in clepsidre visatoare
Pe cai de astrii in secret furate,
De suflete pierdute,in timp calatoare.
Pun pe tâmpla depărtării un sărut,
Când stele se transformă-n șoapte...
Cobor din vis pe-a zărilor cărare,
Lasand parfumul iubirii nascuta-n noapte,
In lacrimi de roua pe fiecare floare,
Mai plange un dor tanguit ,departe
Si-ti trimit pe-aripi de zori, o chemare

   aprilie 2012  Dida Diana Cioponea 

No hay comentarios:

Publicar un comentario