jueves, 24 de mayo de 2012

✿♥✿ IN AMINTIREA TA,MAMA! ✿♥✿





                                                                                                                                                                                                                                                          


 Astazi e sfanta sarbatoare ;
Chiar daca soarele rasare,
In suflet mi-este acuma noapte,
Fiindca ai plecat mama departe
Te regasesc in stele-ascunsa,
Cand luna pe cer,zace dusa;
Te-ai prefacut prea repede in stea,
Maicuta, chiar de ziua mea!
In suflet bat 9 clopote de.argint;
Fiindca ,maicuta, te-am iubit!
Bat clopotele surde intre astri
Iar zorii, nu mai sunt albastri!
Nici iarba nu mai este verde;
Sub umbra crucii tale, se pierde!
Azi nu mai este sarbatoare;
E zi de doliu la mine-n suflet!
Cararea catre tine-i fara umblet.
Nu pot veni ca alta data
Cand m-asteptai,maicuta-n poarta;
Astazi carea e pustie...goala
Din ziua Constantinului fatala!
Biserica batuta acum de vanturi
Mai bate doar clopote-a mormanturi!
Privesc cu jind catre zenit...
Te-am asteptat!...dar...n-ai venit!
Astept si-acum inlacrimata;
As vrea sa te mai vad o data!
Sa-ti spun de toate si de tot...
Ca de traiai, aveai un stranepot...
Ca suntem bine chiar de doare,
In lipsa ta,aprind o lumanre...
Sa vezi cararea catre mine;
Poate vii...anul care vine!
Sa inchinam cu totii un pahar,
Sa povestesti cu dor si-amar
De toate cate cate aveai pe suflet;
Sa nu fii tu...calatorul fara umblet,
Pana departe...dincolo de cer...
Sa te tot strig si sa mai sper!
Azi la cruce nu mai pot veni;
Drumul e lung si-oi jelui...
Astazi, nu mai este sarbatoare;
In gand,la mormant mai pun o floare
Si-aprind maicuta de ziua ta,o lumanare.

Mama mea se numea Constanta Numele meu de botez e Constantina ,dar de 9 ani, nu mai sarbatoresc .Astazi se implinesc 9 ani de cand a plecat la cer,mama mea...in memoria ei si pentru ca amintirea ei mi-e mereu vie si stiu ca ma ocroteste, am scris aceste versuri.


  21 mai 2012 Dida diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario