viernes, 25 de mayo de 2012

**ADEVARURI NECONTESTATE**(din poemul pentru Cartea Recordurilor)



Oh !versurile cum vorbesc!
Cand rascolesc printre arhive,
Mereu in ele eu gasesc...
Soapte si regrete tardive.

Sunt versuri pure si curate;
In neguri de timp se regasesc.
Te voi iubi in ziua si in noapte,
Si-n infinitul tau...eu te iubesc!

A mai cazut o stea pe Pamant...
Si-ti spun cu bratele deschise,
Ca-n gandul meu,eu te sarut
Si te primesc, la mine-n vise!

Sunt ratacita in iubirea de tine;
In noapte ratacesti si te aproii iar...
Si orice stea care sclipeste peste mine,
Te cauta....te cauta-n zadar!

Sunt nopti ce te ascund de mine...
Dar vie amintirea ta o am;
Te-nvalui in neguri bizantine,
Sa te gasesc acelasi, nu credeam!

Sunt mult prea multe vise,
Intr-o lume rea si cruda!
Cand portile ne sunt inchise
Iubirea si speranta ne ramane muta!

Amenintam iubirea  fara sa stim,
Ca trece viata ca un tren de marfa
Si nu mai avem timp sa si iubim,
Iar timpul nebunul nu ne iarta!

Precum un inger la cer sufletul suie;
Doar trupul cade in pamant,
Iar in sicriu se bat doar cuie!
Este averea ce-o luam in mormant!

Sunt ingeri ce pe umeri se asaza!
Cand noi iubim fara conditii
Si viata ne-o imbratiseaza,
Caci numai noi ii suntem sorocitii

Sunt adevaruri necontestate
In frumuseti si prabusiri!
Numai iubirea n-are moarte;
Doar noi, ramanem amintiri.

  25 mai 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario