martes, 24 de abril de 2012

**SUNT...SUFLET RAZLET**(poem pt cartea recordurilor)



Sunt un suflet acum răzleţ
De-atâta trădare surdă
Un strigăt mut între pereţi
Ce umbra mea o strigă

Sunt..sufletul pierdut
Intr-o mare de iubire sters
Alintul dulce din sarut
Ce curge prin fiecare vers!

Sunt închisă in zarea mea
Când luna tronează pe cerul tot
Ostatecă-n singurătatea grea
De vreau sa ies, acum nu pot

Sunt cea ce a lăsat sa curga timpul,
Şi-n umbra lui mereu am stat
Voi lăsa să-ngheţe acuma gândul,
Ce la tine mereu m-a purtat

Sunt ascunsă acum in amintiri,
Ca nicicând să nu te pierd
Azi,te caut incă din priviri,
Ce n-aş da,să te dezmierd.!

Sunt foc în sufletul meu,
Cel ce mă copleşa cândva...
Azi,m-a tradat,si-mi este greu
Sa mai cred din nou in cineva

No hay comentarios:

Publicar un comentario