miércoles, 4 de abril de 2012

**SUNT...SUFLET DIN SUFLETUL VOSTRU**

Sunt...noaptea ta târzie
Şi capul pe pernă ţi-l pun,
Cu vise şi sărutări o mie,
Iţi trimit şi gândul cel bun!

Sunt singură pe pământ!
Şi iarna cea rece a fugit...
Mai zăbovesc acum pe-un gând,
Să nu mă pierd în visul adormit

Sunt soarele răsare pe fruntea ta
Când zeii se trezesc din somn...
Mai doarme înca mana mea
Pe coala de hartie din ceaslov

Sunt...litera ce scrisă plânge
Pe foaia îngalbenitâ a sorţii,
Căci cerneala nu-mi ajunge,
Să pot sa rescriu cartea vietii!

Sunt sunetul paşilor pierduţi
Pe infinita cale lactee,
Ce vor să trezească munti
De dorinti scrise candva in Odisee!

Sunt strigătul zeului Osiris
În viaţa egipteană trădat...
Sunt viaţa dăruita de Isis,
Ce pe pământ m-a aruncat.

Sunt,Diana zeiţa pamânteană
Ce în suflete lumina o aprind...
Mă prind mereu in dans cu Luna
Căci strălucirea nu vreau sa mi-o stig!

Sunt...suflet din sufletul vostru bun
Fără graniţă şi fără tăceri
Ucideti-mă azi şi lăsaţi-mă în drum!
Voi reânvia şi voi fi cea de ieri!

2 aprilie 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario