miércoles, 4 de abril de 2012

**SUNT...POMUL VIETII!**(poem pentru cartea recordurilor)

Sunt..pomul vietii plin de flori
Si infloresc,in flori de vise!
Cu fiecare petala,iti ofer fiori
Si te primesc,cu bratele deschise!

Sunt...pomul vietii plin de muguri
In primavara ta-nfloresc din nou
Si-n visul tau rasar fara apusuri
Iar fructul meu,ti-l fac... cadou!

Sunt...pomul vietii insetat acum,
De ploaia ce bate-n geamul tau
De dorul tau pierdut pe drum...
Pe care as vrea sa-l sorb...doar eu!

Sunt pomul vietii in primavara ta
Ce-ti umplu fiinta de miresme
S-o impletesti acum,cu-a mea
Si-ti ning cu flori,pana la glezne!

Sunt...pomul vietii ce iti soarbe
Sarutul ce pe buze tu mi-l pui,
Atunci cand toata lumea doarme
Si visele in vise...mi le spui!

Sunt...pomul vietii ce rasare,
Din cenusa tristelor chemari,
La fiece apus si rasarit de soare
Si-alerg de dorul tau ratacitor prin zari!

Sunt..pomul vietii plin de fluturi
Ce-n primavara ning cu flori
In inima-ti presar,numai saruturi
Si renasc in fiecare zi...in zori

Sunt...pomul vietii care plange
In toamna mea cand umbra-mi moare
Si frunzele mi se pateaza-n sange
Cand le strivesti,sub tapa trecatoare

Sunt...pomul vietii ce saruta zarea
Cand ochii tai senini privesc
Spre trunchiul meu ce-si cauta culoarea
Si-n frunza mea,te-adapostesc!

Sunt...pomul vietii ce te-ademeneste
Sa-i culegi fructul plin de zeama...
Muscand din el,sarutu-mi te-ameteste
Din iad te-alunga si in rai,te cheama!

Sunt...pomul vietii care strange,
Pe ramul sau ,culori de curcubeu...
Cand cerul trist asupra-mi plange
In lacrimi de dor ce le stiu doar eu!

Sunt...pomul vietii ce-n lacrima ascund
Un rau de vise ce susur-efemere
Sub pleoapa noptii in somnu-ti eu patrund,
Pe-obrazul tau si in suvitele rebele!

27 Martie 2012 Diada Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario