lunes, 16 de abril de 2012

**SUNT...CULOARE-N CURCUBEU**(din poemul pt.Cartea recordurilor)



Sunt o culoare-n curcubeu,
Care se stinge în durere ;
O şoaptă-nlăcrimată-n părul tău
Ce se preschimbă-n curcubeu

Sunt un curcubeu pe-o floare
Azi, culorile-mi ascund
Ratacesc acum in zare
Doar prin rosul din amurg

Sunt eu, femeia curcubeu
Ce-adorm pe geana timpului strivita
In suflet culori ascund doar eu
Si le arunc cu drag spre lumea adormita

Sunt suflet curcubeu ce-a adormit
Pe pat de rosii petale in amurg
Mi-ascund cu grija glasul sovait
In clipele de timp care se scurg

Sunt ratacire pe un cer de vara
Pe geana cerului,un curcubeu matret,
Apar si dispar...a cata oara?
Deasupra cerului unui drumet.

Sunt  ratacita-n picaturi de ploaie
Un curcubeu ce soarele-l arata,
Fara sa vreau,ascunsa-s in suvoaie
Ce chinuie inima-mi delicata.

Sunt impletire de culori si gand
Deasupra ta,cand ploiaia fuge
Saruta-ma cu gandul atunci cand
O picatura pe pleoapa ti se scurge.






No hay comentarios:

Publicar un comentario