martes, 17 de abril de 2012

**CA MINE,NIMENI NU TE-A IUBIT!**




N-am vazut florile inflorind...
Nici raceala din privirea ta
N-am vazut realitatea...
Nici ca tu, nu m-ai iubit
Si de-aia m-ai uitat...dar azi
Stiu ca uneori viata in doi
Nu-i asa cum dorim noi;
Ca sa inveti, trebui sa cazi...
Ca sa castigi,trebui sa pierzi.
Am plans si am jurat
Ca n-am sa te pierd niciodat
N-am negat iubirea, dar azi...
Stiu ca lacrimile sunt uscate.
Si ca eu te-am iubit prea mult!
Dar ca mine, nimeni nu te-a iubit!
Si fiecare clipa ca o eternitate
Fiecare dorinta, a fost un inceput!
Au fost iluzii nimic mai mult...
Atatea nopti de iubire au trecut;
Azi nu exista!doar tacerea o ascult
Si stiu ca uneori,iubirea doare .
Si ca eu, prea mult te-am iubit
Am incercat sa salvez si-am platit
Iubirea cu mii de lacrimi amare.
Dar ca mine, nimeni nu te-a iubit!
duminică, 21 august 2011 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario