sábado, 19 de noviembre de 2016

Iubire ...aşteptam


În suflet, pace şi iubire îmi doream
Şi porumbei să zboare sferic...
Iar liniştea voiam s-o dăruiesc
Pe clape de pian eteric.

Pe val de note cristaline
Simţind parfum de trandafiri
S-alung tăcerile din mine
Sorbind parfumul unei noi iubiri.

Petalele voiam să mi se-ncline
Când păsările-aduceau lumina
Lăsând pe buze săruturi cristaline
Să mi se şteargă toată vina.

Că te-am iubit, doar cerul a ştiut
Iar viaţa am trăit far' de păcat;
Mireasa păcii pierdută-n absolut...
Căci tu, iubirea mi-ai crucificat.

Când astrul nopţii mă acoperea
Cu dragostea-i nemărginită,
Nu mai simţeam nici iarna grea
De parcă viaţa,aşa mi-a fost sortită.

Cu mâna-ntinsă ca un cerşetor,
Iubirea aşteptam...dar în zadar;
Decât să fiu un simplu muritor,
Mai bine floare de lotus la hotar.

Cu flori în suflet şi-n palme porumbei
Să sa ard în ploile iubirii mute
Şi-n valsul lin sau focurile rumbei
Să simt gustul iubirii absolute.

Versuri: Dida Diana Cioponea.
Sursa foto: Net.

No hay comentarios:

Publicar un comentario