martes, 18 de noviembre de 2014

"Vreau..."




Fotografie: "Vreau..."

Vreau zori în doi...
și cărări noi
cu șoapte ude,
oare până unde
pot să merg,
că să culeg
o rază albă,
s-o pun în salbă...
să culeg dor?
de nu...eu mor!
Vreau doar, un gram  
 din clipele cu tine 
 de-a implora o șansă 
 în strălucirea  
 atâtor gânduri 
 furișate în albastra oglindă 
 a ochilor tăi, că nu mai pot  
 să mă ascund... 
 Mă las privită... 
 seninul să mă prindă 
 și-ncremeneste clipă  
 când ochii ți-i privesc! 
 Se  năruie imperii,
 se prăbușesc si astrii 
 când lacrimile curg... 
 și la un pas de-o clipă, 
 lumina din amurg 
 șoptește, 
 că am rămas săracă  
 de ochii tăi albaștrii. 

Dida Diana Cioponea.
Vreau zori în doi...
și cărări noi
cu șoapte ude,
oare până unde
pot să merg,
că să culeg
o rază albă,
s-o pun în salbă...
să culeg dor?
de nu...eu mor!
Vreau doar, un gram
din clipele cu tine
de-a implora o șansă
în strălucirea
atâtor gânduri
furișate în albastra oglindă
a ochilor tăi, că nu mai pot
să mă ascund...
Mă las privită...
seninul să mă prindă
și-ncremeneste clipă
când ochii ți-i privesc!
Se năruie imperii,
se prăbușesc si astrii
când lacrimile curg...
și la un pas de-o clipă,
lumina din amurg
șoptește,
că am rămas săracă
de ochii tăi albaștrii.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario