miércoles, 17 de septiembre de 2014

Îți mai aduci aminte?



 Mai ții minte iubitul meu...
 corăbiile ce rătăceau mereu
 pe marea noastră de iubire,
 că toate aveau calele pline cu fericire?
 Că se-oglindea și ceru-n ochii mei
 când adăstau vapoarele la chei?
 Îți mai aduci aminte acel curcubeu,
 ce răsărea în părul meu
 cât alergai în luna lui gerar,
 să cumperi trandafiri,să mi-i aduci în dar...
 când tu mă mângâiai pe sâni și coapse,
 iar eu mă pierdeam printre sinapse?
 ...că plaja răsărea oriunde ne aflam
 și pe nisipul fierbinte, ne iubeam?
 Îți mai aduci aminte, săruturile toate
 ce se năpusteau asupra mea în noapte...
 când te rugăm să-mi dăruiești o stea,
 și toată lumea părea că e a mea?
 Iubitule...îți mai aduci aminte, 
 cum ne iubeam pe nisipul fierbinte?
 că adormeam printre suspine
 și setea ne-o potoleam din ape cristaline?
 Că eu voiam să nu mai pleci
 iar zorii-i rătăceai pe recile poteci?
 Îți mai aduci aminte? Spune...
 că te gândești când soarele apune
 că umbra trecutului are încă nume,
 că numele meu îți stăruire în minte...
 spune iubitule...îți mai aduci aminte?
 
Dida Diana Cioponea
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario