jueves, 18 de octubre de 2012

* ♥‿♥ ✿*LÂNGĂ TINE*✿ ♥‿♥*

**AL LADO DE TI**

Por dentro de tu voz  se nazcan colores calladas
Aquellan que a mis noches dan valor;
Se juegan con  la vida por causas perdidas,
Pero en mi alma hai mucho color.

Queria ser capaz de nadar en más profundo
Donde rompen las olas, salva una caracola
Igual que un superhéroe de salvar el mundo
Poniendo la bandera en color de amapola

Si me encuentraras en una amapola sin vida,
Amor...que me cojas la mano lentamente,
Y me diga que la vida, no es perdida,
Y que me pida, cantar cantiones latente.

Si queres levantarme,da-me tu mano
Y limpia mi alma ensuciada
De todo lo que fue,mi vida amargo,
Quando me queda de vida un poco.

Se me alivio el dolor de la herida
Y que el sol en my corazon saldrara,
Y puedo decir que el pasado es una pasada,
Y que contigo,un regalo la vida me dara.

Dida Diana Cioponea .

      **LÂNGĂ TINE**

În vocea ta se nasc culorile tăcute
Ce nopţilor mele le dau valoare;
Ne jucăm cu viaţa pentru cauze pierdute,
Doar în sufletul meu,e multă culoare.

Voiam în adâncuri profunde să zac,
Unde valuri se sparg o scoică salvând,
Ridicând ca un erou steagul în culoare de mac,
Pentru iubire,spre suprafaţă-înnotând.

De mă gaseşti în macul fără viaţă,
Iubire...ia-mă de mână încet
Şi spune-mi că viaţa ne stă în faţă
Şi cere-mi să-ţi cânt un cantec latent.

Întinde mâna de  vrei să mă ridic
Şi spală-mi sufletul murdar,
De tot ce-a fost în viaţa mea amar
Când de trăit mi-a mai rămas,un pic.

Durerile din răni s-au vindecat demult
Şi soarele în inimă-mi va răsări din nou;
Acum pot să spun că trecutu-i trecut,
Şi lânga tine,viitoru-mi va fi ca un cadou .

 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario