martes, 10 de julio de 2012

✿♥‿♥*TRANDAFIRUL REGE*♥‿♥✿


http://www.yazgulu.com/Guller/146.swf
Pe unda de lumina
In iarba verde cruda,
Rasare in gradina
O floare calda , blanda,
De-un rosu ca de foc,
Ce ma vrajeste cand,
Cu mana tremuranda,
Ii mangai calda floarea
Si inima petala-i blanda
Cand ii sarut culoarea ,
Cade usor pe pamant,
Suspina si sfarseste-n cant.
O...trandafir! esti ca un rege!
Regina noptii vreau sa fiu,
Parfumul meu sa te imbete
Si-n paginile vietii sa te scriu...
Parfumul tau sa-l sorb degraba!
Iar eu, regina noptii
Sa-ti fiu sclava
Sa-mi fi tu regele barbat...
Revarsa- ti tu parfumu-n zori
Si da-mi-l cu un sarutat
Caci cu mirosul ma-nfiori...
Facandu-ma sa platesc vama
Pe rosul buzelor tale,in zori
Cand vraja-mi se destrama;
Caci eu sunt floarea ce suspina
La fiecare rasarit,
Ca-mi pierd a mea mireasma
Si ma inchid pentru zenit
Sa reinviu iar la amurg,
Iar tu, la fiecare rasarit!

20 iulie 2011 Dida- Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario