lunes, 30 de julio de 2012

♥ *´¨`*✿ DE.AŞ FI...✿•*´¨`*♥




De-aş fi,o stea pe cerul tău
Să pot atinge cu tine,veşnicia...
Pe fruntea infinitului tău şi-al meu
Din flori de lotus,mi-aş pune cununia.

De-aş fi o umbră răsărită pe o stâncă,
Aş trecen-n veşnicii de munţi!
Să sap în ei cu inima-mi adâncă,
Să încrustez iubirea mea pe frunţi.

De-ş fi o floare,în parfum m-aş naşte
Să pot să trec pe unde vreau
Şi-n adieri de zări albastre,
O viaţa nesfârşită în iubire să îmi iau!

De-aş fi un râu de lacrimi de iubire,
Să curg pe fruntea ta-ntristată,
Izvorul frunţii tale aş fi...o amintire...
Sau poate,o piatră în apă aruncată!

De-aş fi,o frunză răsarită-n cer,
O umbră eu ţi-aş fi...te-aş ocroti...
Copac ar creşte din sufletu-mi stingher
Şi trunchi ţi-aş fi,de m-ai îmbraţişa,de m-ai iubi.

De-aş fi copil,în joacă te-as cuprinde!
Şi-n laptele ce-l sug sărutul tău aş cere,
Să cresc cu tine! în braţe de m-ai prinde,
Aş plănge ne-ncetat,să-mi dai o mângâiere!

De-aş fi un flutur,m-aş aşeza cuminte
Pe mâna ta ,uşor să o sărut !
Mi-ai rupe aripi,de m-ai strivi-n cuvinte
Şi-n inimi m-aş preface,aşa cum aş fi vrut!

De-aş fi, sărut, pe buze încruntate,
În miere m-aş preface să mă guşti;
Să ştii că viaţa nu mai are moarte
Şi că iubirea,nu trăieşte-n cuşti!

De-aş fi eu clipa,în veşnicie m-aş preface
Să pot face cadou doar vieţi!
Şi-n viaţa ta,în veşnicie-aş zace
În nopţi cu lună şi în dimineţi!

De-aş fi un curcubeu,aş răsări,
Pe picaturi de lacrimi ,ca să curg,
Pe-obrazul tău să-mi las culori
De roşu în iubirea din amurg.

De-aş fi nemuritoare,mormant n-ar trebui
Să-mi sap la umbră de stejar.
Aş sta cuminte,în suflet pur,eu aş sălăşui,
Şi n-aş trăi un trai cu gust de dulce-amar.

De-aş fi o şoaptă spusă-n vânt de dor,
Aş alerga pe aripe de iubire...
M-aş aşeza în inimă-ţi uşor,
Să pot ajunge mai uşor,la nemurire.

De-aş fi putut să dăinui peste timp,
Aş fi un înger rătăcit prin astre!
Dar nu-s decât un suflet trist în anotimp,
Trăind însingurarea în nopţile-mi albastre.

29 iulie 2012 Dida diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario