viernes, 1 de junio de 2012

❤*´¨`*✿ ♥‿♥.ETERNA IUBIRE♥‿♥ ✿•*´¨`*❤


  • In sufletul meu esti :
    Iubirea mult visata !
    Caci tu imi daruiesti
    Ce mi-am dorit,o viata...
    Iubirea in cartea sufletului scrisa...
    Esti raza de speranta
    Si totusi..iubirea interzisa!
    Tu-mi esti luceafarul
    Ce rasare -ntre stele
    Esti gandul meu de seara,
    Esti roua diminetilor mele...
    Si cu tine de-as dansa
    Printre nori de fericire,
    Printre stele ne-am plimba
    Daruindu-ti,eterna iubire
    Dar viata e cruda, nemiloasa!
    Ma plimba bezmetic printre ele
    Iar timpul,paganul, nu ma lasa
    Caci m-am nascut, prea devreme!
    In vis de de m-ai atinge,
    Eu as dormi o viata!
    Dar viata mea se stinge
    Si nu-mi da nici o sansa.
    As cere timpului in loc sa stea
    S-ajung cu tine-n paradis
    Eu stiu ca n-am puterea !
    Dar vino tu,iubite intr-un dulce vis..
    Si te astept c-un zambet si-o privire
    Sa-ti daruiesc etern... iubire! 

    Dida -Diana Cioponea iule 24 2011:):) :) :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario