jueves, 31 de mayo de 2012

❤*´¨`*✿ ♥‿♥..TE STRIG ..♥‿♥ ✿•*´¨`*❤



Astept singura-n apus
La malul marii, acolo unde,
Doar eu si vocile pierdute
Strigam iubirea ce s-a dus...
In val de mare sau locuri nestiute
Amurgu-mi striga in urechi
Ca te-am pierdut demult...
Stau singura, tacerea o ascult ,
Ascunsa in unghere vechi
De inimi sfaramate in valul parasirii.
Amurgul trece peste mine
Fara sa vad, fara sa stiu,
Ma simt pierduta in pustiu
Si ratacesc in noapte iubite...
Te caut in mare ,pe cerul cu stele
Ecoul iubirii alearga pierdut
Ascult ecoul gandurilor mele
Cuvinte ne-ntelese pierdute si ele
Ce ratacesc in timpul trecut...
Si-aud departarea demult pierduta
Ca tine, in eternul imens ...
Astept, te caut in versuri si vis
Dar tu nu esti si iar te strig...
Mi-e foame , mi-e sete si frig
Te strig disperata si cad in abis
Iar tu, nu m-auzi... ca te strig.

Dida - Diana Cioponea 27 august 2010.

No hay comentarios:

Publicar un comentario