miércoles, 23 de mayo de 2012

**SUNT IN SUFLET,COLOANA INFINITA!**(din poemul pentru Cartea Recordurilor)


Sunt în suflet,coloana infinită
Sub roşu galben şi albastru;
Pe munţii Carpaţi este suită
În ruga celor fără de sihastru.

Sunt doina cântată din caval
Şi poarta de intrare în cetate,
Ce drumul îmi deschide magistral
Spre "infintul "inimii ce bate!

Sunt pui de dac şi de roman;
Iar sângele vărsat pe glie,
Îmi înfloreste-n sufletu-mi mândrie...
De-a fi şi eu, copilul lui Traian!

Sunt mâna-ntinsă spre coloana infinită...
La greu şi la bine spre rădăcini privesc ,
Ajut pe-orcine din ţara mea iubită,
Căci neamul  şi glia le iubesc!

Sunt râul care coboară în şuvoaie,
Din stânci şi din păduri de brad!
Iar versu-n suflet îmi curge ca o ploaie.
Urmaşa lui Menumorut şi a lui Glad,

Sunt o românca plecată-n ţări străine,
Departe de casă şi de rădăcini...
Să pot câştiga cinstit o pâine,
Muncesc cu greu printre străini!

Sunt EU şi nu voi fi altfel nicicând!
Copiii şi ţara, la mine în inimă  ramân;
Sunt iubitoare de ţară şi pământ
Şi n-oi uita o clipă,că sunt...ROMÂN!.

Mai 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario