miércoles, 9 de mayo de 2012

★☾ . *:. * ●✿‿✿ SUNT CURCUBEUL ALB ✿‿✿ ★☾ . *:. * ●

★☾ . *:. * ●✿‿✿  ★☾ . *:. * ●
Sunt curcubeul alb pe cerul tau
In alb si rosu iti voi picta iubirea
Intra de vrei in sufletul meu,
Sa vezi, cum ploua...fericirea!
Vei vedea  cum ploua cu stele...
Curg rauri de petale si dorinti
Si valuri de iubire inalta castele,
Numai cu cosanzene si cu printi!
Sunt gandul tau ce zboara...
Dincolo de zarile albe
Si numai noaptea mai coboara,
Sa stea pe-ale inimii mele catarge.
In gandul tau salasuind in vesnicie
Si cuib in sufletul tau o sa-mi fac...
Sa uiti de tristeti si de zadarnicie;
Doar cu iubire si sarut, am sa-l imbrac!
Venit-am de departe pe nori de roua...
Pierduta in tristetea ce-o cernusem
Si ti-am intins,mainile amandoua,
Sa-mi dai tu,iubirea ce pierdusem!
Traiesc si-acuma ratacita...
Catand culcus la pieptul tau cald,
Sa-mi destind fruntea incretita
Si-n lacrimi sa nu ma mai scald!
O sa ascult bataile inimii tale
Si-am sa visez doar ingeri si prunci
Pe cer sa-mi straluceasca petale
De nuferi albi si flori de nuci!
Tine-ma-n brate si ma pastreaza!
Sa-ti mangai trupul obosit
Precum o raza de amiaza
Cazuta peste pomu n-mugurit.
Adormi-voi acolo...n vesnicie!
Precum un prunc la sanul mamei sale,
Sa pot sa uit de-amar si silnicie,
Sa-mi ploua-n vise cu petale!
Daca-ntr-o zi ai vrea sa pleci...
Lasandu-mi suflet pustiit,
Rataci-voi pe-ale singuratatii poteci,
Plangand amar,ca tu, nu m-ai iubit.

  09 mai 2012 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario