martes, 10 de abril de 2012

**Visez cu ploaia**


    















Visez cu ploaia departe;
 o grădină în marele deșert...
 unde setea aduce moarte
 și durerea m-apasă în piept.
 
 Visez cu ploaia, privind spre cer
 și văd că cerul meu...acum e gol!
 închid ochii și încă mai sper,
 să plouă peste mine cu dor.
 
 Visez cu ploaia că dansez ușor,
 în grădina verde din sufletul meu;
 unde tu și eu, împlinim cuvântul dor
 jurând că vom fi împreună ,mereu!
 
 Visez cu ploaia, că sunt un trandafir!
 pierdut în grădina uscată din deșert;
 îmi împrăștii parfumul și respir...
 fiecare petală sub picuri i-un concert.
 
 Să nu arunci petalale căzute !
 în buzunarul inimii să stea
 și de-ai culege cât mai multe,
 nu le-ar mai uda ploaia grea...
 
 Petale - lacrimi căzute pe pământ;
 adună-le și ține-le în palmele tale!
 nu le arunca, să nu le pierzi nicicând...
 visez cu ploaia și-mi pică petale.
 
 
 10 aprilie 2012 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario