jueves, 5 de abril de 2012

**UN BRAT DE TRANDAFIRI**


    • :)
      Un brat de trandafiri
      De imi oferi , iubite,
      Eu voi uita trecutele-ti iubiri ;
      Iar gandurile mele ratacite ,
      Vor alunga furtunile de ieri.
      Cu nori de dragoste te-nvalui
      Si ploaie de saruturi te imbrac,
      Voi face soarele sa planga
      Si cerul un covor ti-l fac!
      Un brat de trandafiri
      De imi oferi, iubite ,
      Ne vom iubi pe pat de flori...
      Dulci vor fi sarutarile sorbite !
      Te voi hrani cu dulci fiori,
      Iar pe Pamant doar noi vom fi iubite...
      Si noaptea noastra n-o sa aiba zori.
      Vom alerga nebuni prin univers ,
      Desculti prin ploile de vise
      Si-om pune dragostea in vers!
      Eu sunt aici,cu bratele deschise
      Te astept, sa vii acum , dac-ai cules ...
      Un brat de trandafiri ...sa imi oferi!

      16 iulie 2011 Dida -Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario