sábado, 21 de abril de 2012

❤¸.•*´¨`*NUMAI TU!•*´¨`*❤


Ascult pianul inimii cum canta
Si stiu ca tu, vei fi cerul...
Ce-adaposteste stele pe bolta
Esti aerul ce-l respir...
Acel ce-mi fura viata
Si mi-o transforma in safir!
Numai tu-mi oferi iubirea,
Pe care mi-am dorit-o!
Te-am cautat o viata...
Iubirea ta,in poeme am scris-o!.
Satrange-ma in brate...
Si numai tu,vei fi povestea mea
De iubire scrisa-in carte,
Ce nu se poate uita!
Numai tu...vei fi,
Cel ce-mi intinde mana
Ce vrea sa ma salveze...
Cel ce-mi soarbe lacrima
Cand clipa mi-e un licar de stele.
Numai tu-mi vei fi, ruga si blestem...
Cel ce va veni, in bratele mele
Atunci cand eu te alung si te chem...
Cel ce-mi va stinge focul...
Atunci cand arde-n mine zarea
Numai tu...vei fi acel,
Ce-mi stinge chemarea
Printre sfere albastre
Si-alunga cu-n sarut uitarea,
Inimii mele sihastre!

No hay comentarios:

Publicar un comentario